Contabilitate financiară
- Calcul impozite și taxe la bugetul de stat
- Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale privind impozitul pe profit, taxa pe valoarea adăugată, accizele dar și celelalte impozite, taxe șivărsămintela bugetul de stat.
- Întocmirea balanțelor de verificare și a bilanțului contabil
- Întocmirea bilanțului interimar
- Întocmirea registrelor societății: Registrul Inventar, Registrul Jurnal General și Registrul Fiscal
- Întocmire și depunere declarație unică
Consultanță financiar – contabilă și fiscală
- Înțelegerea situațiilor financiare și evaluarea indicatorilor financiari;
- Analiza datoriilor, creanțelor și a fluxului financiar;
- Consultanță privind fiscalitatea la nivelul organizației și asistență pentru evitarea dublei impuneri;
- Optimizarea taxelor și impozitelor pentru minimizarea acestora;
- Consultanță privind legislația în vigoare;
Contabilitate primară
- Analizarea și înreistrarea documentelor financiar contabile
- Întocmire facturi
- Întocmire Note de Intrare – Recepție ( NIR)
- Întocmire decont de cheltuieli
- Întocmire ordine de plată, foi de vărsământ, chitanțe
- Întocmire registru de casă
Contabilitate de gestiune
- Evidență cantitativ – valorică a stocurilor
- Întocmire bonuri de consum
- Fișe de magazie
- Raportare situație stocuri
- Întocmire balanță stocuri
Asistență și consultanță în domeniul resurselor umane
- Consultanță privind legislația muncii
- Consultanță privind întocmirea și administrarea documentelor de personal
- Consultanță privind conflictele de muncă
- Consultanță privind recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din bugetul de stat
Administrare personal si salarizare
- Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal
- Completarea și înregistrarea registrului pentru evidență a salariaților
- Întocmirea regulamentului intern
- Monitorizarea legislației în domeniul administrării personalului
- Realizarea calculelor salariale și întocmirea statelor de plata
- Întocmirea și depunerea declarațiilor privind evidența angajaților și a obligațiilor de plată la bugetele asigurărilor sociale
Înființare firmă
- Rezervare nume pentru SRL;
- Consultanță detaliată cu privire la documente necesare și pașii de înființare firmă;
- Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosință sediu și puncte de lucru, declarații și cereri;
- Stabilim împreună codurile CAEN pentru activitățile desfășurate;
- Ne ocupăm cu completarea declarațiilor necesare;
- Autorizarea activităților la sediu, puncte de lucru și la terți (la ONRC);
- Informarea privind obligațiile ulterioare;
- Taxe ONRC și reprezentare;
- Întocmirea dosarului și depunerea la ONRC;