Slide Servicii „E mai bine să eşuezi în condiţii onorabile decât să reuşeşti prin fraudă.”
Contabilitate financiară
  • Calcul impozite și taxe la bugetul de stat
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale privind impozitul pe profit, taxa pe valoarea adăugată, accizele dar și celelalte impozite, taxe șivărsămintela bugetul de stat.
  • Întocmirea balanțelor de verificare și a bilanțului contabil
  • Întocmirea bilanțului interimar
  • Întocmirea registrelor societății: Registrul Inventar, Registrul Jurnal General și Registrul Fiscal
  • Întocmire și depunere declarație unică
Consultanță financiar – contabilă și fiscală
  • Înțelegerea situațiilor financiare și evaluarea indicatorilor financiari;
  • Analiza datoriilor, creanțelor și a fluxului financiar;
  • Consultanță privind fiscalitatea la nivelul organizației și asistență pentru evitarea dublei impuneri;
  • Optimizarea taxelor și impozitelor pentru minimizarea acestora;
  • Consultanță privind legislația în vigoare;
Contabilitate primară
  • Analizarea și înreistrarea documentelor financiar contabile
  • Întocmire facturi
  • Întocmire Note de Intrare – Recepție ( NIR)
  • Întocmire decont de cheltuieli
  • Întocmire ordine de plată, foi de vărsământ, chitanțe
  • Întocmire registru de casă
Contabilitate de gestiune
  • Evidență cantitativ – valorică a stocurilor
  • Întocmire bonuri de consum
  • Fișe de magazie
  • Raportare situație stocuri
  • Întocmire balanță stocuri
Asistență și consultanță în domeniul resurselor umane
  • Consultanță privind legislația muncii
  • Consultanță privind întocmirea și administrarea documentelor de personal
  • Consultanță privind conflictele de muncă
  • Consultanță privind recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din bugetul de stat
Administrare personal si salarizare
  • Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal
  • Completarea și înregistrarea registrului pentru evidență a salariaților
  • Întocmirea regulamentului intern
  • Monitorizarea legislației în domeniul administrării personalului
  • Realizarea calculelor salariale și întocmirea statelor de plata
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor privind evidența angajaților și a obligațiilor de plată la bugetele asigurărilor sociale
Înființare firmă
  • Rezervare nume pentru SRL;
  • Consultanță detaliată cu privire la documente necesare și pașii de înființare firmă;
  • Tehnoredactare: act constitutiv, acte folosință sediu și puncte de lucru, declarații și cereri;
  • Stabilim împreună codurile CAEN pentru activitățile desfășurate;
  • Ne ocupăm cu completarea declarațiilor necesare;
  • Autorizarea activităților la sediu, puncte de lucru și la terți (la ONRC);
  • Informarea privind obligațiile ulterioare;
  • Taxe ONRC și reprezentare;
  • Întocmirea dosarului și depunerea la ONRC;

Servicii